Fiziksel Sunucu Kirala %20 İndirim Fırsatını Kaçırma !!
0
Gün
0
Saat
0
dakika
0
Saniye

Mesafeli satış sözleşmesi

Weridata.com.tr

WERİDATA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
Gültepe Mahallesi Farabi Caddesi NO 39 Daire 2
Merkez / Sivas
Tel: 0850 302 11 54
WERİDATA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
HİZMET SÖZLEŞMESİ
Elektronik ortam üzerinde hizmet veren olarak faaliyet gösteren “WERİDATA” / “WERİDATA Bilişim
Teknolojileri” İle kendisinden hizmet alan, sipariş veren, destek alan ve tüm faaliyetlerini hizmet veren
tarafından sağlatan kişi sözleşmenin devamında “Hizmet Alan ve MÜŞTERİ” sıfatları ile anılacaktır.
1- SÖZLEŞMENİN KONUSU
İş bu sözleşmenin içeriği, hizmet sağlayanın sunmuş olduğu kullanımlar hususunda, MÜŞTERİ’nin
dikkatli olmasını ve aynı zamanda MÜŞTERİ’nin de kendi haklarını bilmesine katkı sağlayacak unsurlar
barındırmasıdır.
2- SÖZLEŞMENİN GEÇERLİLİK SÜRESİ
İş bu sözleşmenin geçerlilik süresi MÜŞTERİ tarafından Hizmet veren firmaya sipariş vererek, hizmet
veren firmanın ödeme kanallarını (Online Ödeme / Havale & EFT / Papara) kullanarak ödemesi yapması
ya da ödeme yapmadan, yapacağını taahhüt etmesi ile alacağı hizmetin süre periyodunu seçmesi
(Aylık/3 Aylık/6 Aylık/1 Yıllık/2 Yıllık/3 Yıllık) sonucu geçerliliğine başlar. Hizmet süresi sona erdiğinde
MÜŞTERİ’nin herhangi bir ödeyeceği tutar kalmaması üzerine sözleşmenin geçerliliği sona erer.
3- SÖZLEŞMEDE ÜRÜN VE HİZMETLER
MÜŞTERİ, WERİDATA’a barındırmak ve kullanmak için göndermiş olduğu Fiziksel Sunucu ve/veya
WERİDATA’a ait olan (HOSTİNG, RESELLER, SANAL SUNUCU, FİZİKSEL SUNUCU, MAİL SERVER, IP
ADRESİ) ve parantez içerisinde yer alan genel hizmetler haricinde diğer sözleşmenin içerisinde yer
almayan ancak elektronik ortamda WERİDATA’yın satmış olduğunu bütün hizmetlerin kullanım
şartlarını okuyarak kabul ettiğini beyan eder.
MÜŞTERİ, ön bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce;
adres, siparişi verilen ürün ve hizmetlere ait temel özellikler, vergiler dahil ödeme fiyatı ve ödeme
bilgilerinin de doğru, eksiksiz olduğunu teyit etmiş olur.
4- SÖZLEŞMEDE ÜRÜN VE HİZMETLERİN TESLİM ŞEKİLLERİ
MÜŞTERİ tarafından barındırılması ve kullanılmak üzere gönderilen Fiziksel Sunucu, WERİDATA’yın
hizmet verdiği kabin üzerinde güvenli bir şekilde barındırılacaktır. MÜŞTERİ’nin WERİDATA’a ait olan ve
sağlamış olduğu hizmetleri kullanmak üzere vermiş olduğu siparişler ve yapmış olduğu ödemeler
sonucu WERİDATA, MÜŞTERİ’nin ürün ve hizmetlerini www.WERİDATA.com / www.WERİDATA.com
internet sitesinde MÜŞTERİ tarafından oluşturulan MÜŞTERİ kaydında yer alan e-posta adresine
göndermektedir.
WERİDATA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
Gültepe Mahallesi Farabi Caddesi NO 39 Daire 2
Merkez / Sivas
Tel: 0850 302 11 54
5- SÖZLEŞMEDE WERİDATA’YIN SORUMLULUKLARI
WERİDATA, MÜŞTERİ’nin talebi üzerine sipariş olarak iletilen hizmetlerin ödemesi peşin olarak
yapıldıysa sağlayacaktır. Peşin olarak yapılmayan ödemelerde WERİDATA, MÜŞTERİ’nin ödemeyi
taahhüt ettiği güne kadar bekleme zorunluluğunda olmayarak hizmet sağlama mecburiyetinde
değildir.
WERİDATA, MÜŞTERİ’nin elektronik ortamdan yapmış olduğu siparişler sonrası, ürün teslimatında
MÜŞTERİ’nin WERİDATA’a ait olan internet sitesinde oluşturduğu kayıt üzerinde ki e-posta adresine
teslim edecek ve hizmeti başlatacaktır. Teslim edilen ürüne ilişkin doğru olmayan e-posta veya kişisel
bilgilerden ötürü oluşacak zararlardan MÜŞTERİ sorumludur.
WERİDATA, vermiş olduğu hizmetlerin sınırları çerçevesinde MÜŞTERİ’nin teknik sorunlarını faaliyet
gösterdiği www.WERİDATA.com üzerinden yazılı olarak “Destek Talebi” bölümü altında alacak ve alınan
talepleri “Destek Talebi” bölümü altından cevaplandıracaktır. Teknik desteğin kapsamı sadece verilen
hizmet ile sınırlıdır.
Fiziksel ve sanal sunucular için geçerli olan işletim sistemlerinde MÜŞTERİ’nin WERİDATA’yın teslim
ettiği hizmet içerisinde yer alan işletim sistemi haricinde yer alan MÜŞTERİ’nin kurmuş olduğu yazılım
ve servisler teknik desteğin kapsamı dışındadır.
MÜŞTERİ’nin WERİDATA’yı bu hizmetlerden sorumlu tutabilmesi için YÖNETİMLİ SUNUCU hizmeti
satın almış olması gerekmektedir. Hizmet alan MÜŞTERİ, WERİDATA’yın sunmuş olduğu sözleşme
içerisinde ki teknik destek şartlarına uymak zorundadır.
WERİDATA sağlamış olduğu hizmet süresince, hizmet vermiş olduğu network üzerinde oluşan ana
omurga problemlerinden, sunucu arızalarından, veri merkezi veya MÜŞTERİ tarafından kaynaklanan
arıza ve bakım çalışmaları vb. her türlü ortaya çıkan kesintilerden sorumlu değildir.
Bu maddeye istinaden bakım çalışmasının yapılmasında ki incelik MÜŞTERİ’nin daha iyi hizmet alması
üzerine yapılması nedeniyle sorumluluk kabul edilmemektedir.
WERİDATA, sağlamış olduğu hizmetlerde yer alan YEDEKLEME durumunda sadece HOSTİNG hizmetleri
üzerinde ücretsiz yedekleme hizmetini isteği ile sunmaktadır. FİZİKSEL SUNUCU, SANAL SUNUCU,
RESELLER vb. Hizmetler üzerinde ücretsiz, isteği ile herhangi bir yedekleme hizmeti sunmamaktadır. Bu
hizmetler içerisinde ki tüm yedekler MÜŞTERİ’nin kendisine ait olmaktadır. Donanımsal kaynaklı oluşan
problemlerden ötürü kaybolacak herhangi bir veri üzerinde ise WERİDATA sorumlu olmayacak ve yedek
yükümlülüğü olan müşterinin sorunu olarak kabul görecektir.
WERİDATA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
Gültepe Mahallesi Farabi Caddesi NO 39 Daire 2
Merkez / Sivas
Tel: 0850 302 11 54
WERİDATA yedekleme hizmetlerinde sadece alınan hizmetler içerisinde yer alan ayarlanabilir
özelleştirilebilir hizmetler içerisinde yer alan yedekleme hizmeti alındığı takdirde MÜŞTERİ’nin
yedeklerini alacak ve oluşabilecek problemlerde sorumlu tutulabilecektir.
WERİDATA aynı zamanda ücretsiz olarak sunmuş olduğu HOSTİNG yedeklemelerinde kendi isteği
nedeniyle ücret almadan hizmet sağmasından ötürü yine eksik yedek ya da istenilen yedeğin silinmesi
vb. mücbir sebeplerden sorumlu olmayacaktır.
6- SÖZLEŞMEDE MÜŞTERİNİN SORUMLULUKLARI
Bu Sözleşme gereğince tarafların, sözleşmenin kurulmasıyla doğrudan doğruya ilgisi olan kişisel verileri
6698 sayılı ve 24.03.2016 tarihli Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlenebilir. Bu anlamda
Müşterinin T.C kimlik numarası, adı soyadı, elektronik posta adresi, adresi; MÜŞTERİ tüzel kişi ise ayrıca
vergi dairesi ve vergi numarası bilgileri alınmaktadır. Bu bilgiler, sözleşmenin kurulması ve yürütülmesi
için gerekli bilgiler olup; sözleşmenin elektronik ortamda, hizmet alırken sözleşmeyi okudum ve kabul
ediyorum ibaresini onaylaması ile faaliyete geçirmiştir.
MÜŞTERİ, satın aldığı hizmetleri WERİDATA.com üzerinde yer alan HİZMET KULLANIM ŞARTLARI’na
uygun olarak kullanacağını kabul ve taahhüt etmişir.
Hizmet içerisinde yer alan; bilgi, belge, yazılım, lisansların kurulması, ayarlanması ve yazılımların
kullanımı ile ilgili ortaya çıkan bütün sorunlar müşterinin sorumluluğunda olup bütün belirtilen bu
detaylar içerisinde oluşan sorunlardan WERİDATA hiçbir koşulda sorumlu tutulamaz.
MÜŞTERİ’nin almış olduğu web barındırma ve sunucu hizmetleri içerisinde yer alan 3. Parti hizmetler,
zararlı içerikler, paylaşımlar, T.C yasaları dışına çıkan unsurlarda bulunmasından ve barındırmasından
hiçbir şekilde WERİDATA sorumlu tutulamaz, bu sebeplerden oluşan sorunlarda MÜŞTERİ, sözleşmeyi
geçerli kılmasından ötürü kendisinin kabul ettiğini beyan eder. WERİDATA, oluşan sorunlardan ötürü
ortaya çıkan problemin giderilmesi için müşteri bilgilerini gerekli kurum ve kuruluşlara ileteceğini
bildirir.
Buna istinaden alınan hizmetler içerisinde yukarıda yer alan T.C yasalarına uymayan içeriklerin
barındırılması WERİDATA tarafından tespit edilir ise herhangi bir uyarıya gerek kalmaksızın askıya
alınabilir.
MÜŞTERİ, kurallara aykırı davrandığı takdirde WERİDATA’yın hiçbir ihtara gerek kalmaksızın gerekli
müdahalelerde bulunma ve üyeyi servis dışına çıkarma, üyeliğine son verme hakkının bulunduğunu
kabul ve taahhüt eder.
WERİDATA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
Gültepe Mahallesi Farabi Caddesi NO 39 Daire 2
Merkez / Sivas
Tel: 0850 302 11 54
www.weridata.com.tr
7- SÖZLEŞMEDE ÜCRET, ÖDEME VE İADE
MÜŞTERİ, alacağı hizmet için vermiş olduğu sipariş ekranında yer alan veya “WERİDATA.com/banka-
hesaplari” üzerinde yer alan banka hesaplarına HAVALE/EFT, sipariş ekranında yer alan Online Ödeme
Yine sipariş ekranında yer alan papara üzerinden hizmet almadan önce peşin olarak ödeme yapmalıdır.
MÜŞTERİ tarafından alınan ancak ödemesi MÜŞTERİ tarafından taahhüt edilen zaman diliminde
yapılmaması üzerine oluşan problemlerde WERİDATA müşteri ile irtibat kuracaktır. MÜŞTERİ taahhüt
ettiği zaman diliminden daha ileriye bir zaman dilimi iletmesi üzerine WERİDATA vermiş olduğu
hizmet ve destek süresince oluşan kur farkından ötürü MÜŞTERİYE %10 gecikme faizi uygulayabilir.
3095 sayılı Kanuni Faiz ve Temerrüt Faizine İlişkin Kanun’un, ticari işlerde uygulanacak temerrüt faizi
oranı, işbu madde ile kabul edilen faiz oranından daha yüksek olduğu takdirde, Taraflar, gecikme faizi
oranı olarak, kanun gereği ticari işlerde uygulanacak temerrüt faizi oranın uygulanacağını kabul ederler.
Müşteri, iş bu sözleşmeden doğan her tür alacak için WERİDATA’yın dava ya da icra takibi açması
halinde de faiz, avukatlık ücreti ve diğer tüm yasal giderleri iş bu sözleşme hükmü uyarınca ayrıca bir
ihtar ve ihbara gerek olmaksızın peşinen ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.
WERİDATA sağlamış olduğu hizmetlerde 15 iş günü içerisinde iade imkanı sunmaktadır. İADE
sağlanacak olan hizmetin MÜŞTERİ tarafından herhangi bir biçimde zarar görmemiş olması
gerekmektedir. MÜŞTERİ’nin yapmış olduğu hatalar sonucu TEKNİK DESTEK kapsamına girmeyen
etkenlerde WERİDATA’yın müdahale etmemesi iade sebebi olarak sayılmayacaktır.
Hizmet sözleşmesi gereği TEKNİK DESTEK kapsamından detaylı olarak söz edilmiş ve müşteri tarafından
hizmet sözleşmesini onayladığında kabul edildiği ve taahhüt edildiği beyan edilmiştir.
ÜCRET İADESİNE ilişkin genel içeriklerin tümüne MÜŞTERİ, WERİDATA.com üzerinde yer alan ürün iade
sözleşmesi üzerinden ulaşabilmektedir. Hizmet sözleşmesi içeriğinde yer alan bu madde MÜŞTERİ’ye
yalnızca bilgilendirme amaçlı sunulmaktadır. Hizmet sözleşmesini kabul ettiğini bildiren MÜŞTERİ, ürün
iade sözleşmesini de okuduğunu kabul etmektedir.
8- SÖZLEŞMEDE KOMİSYON
MÜŞTERİ, WERİDATA üzerinde yapmış olduğu bütün satın alım işlemlerin de geçerli olacak şekilde,
yalnızca Online Ödeme üzerinde gerçekleşen bir komisyon bedeli ile hizmet almaktadır.
Online Ödeme işlemlerinde, otomasyonlu fatura kesim sistemine sahip olan WERİDATA müşteriye
online ödemelerinde herhangi bir tutar yansıtmamaktadır.
WERİDATA, aracı sanal pos firmasının yaptığı kesintileri, MÜŞTERİ’nin HAVALE / EFT yöntemleri ile
yapmış olduğu fazla ödeme veya Bakiye işlemlerinden online ödeme kesinti tutarı kadar tahsil etmekte
ve düşerek yansıtmaktadır.
WERİDATA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
Gültepe Mahallesi Farabi Caddesi NO 39 Daire 2
Merkez / Sivas
Tel: 0850 302 11 54
www.weridata.com.tr
9- VERGİLENDİRME
WERİDATA’yın hizmet sağlamış olduğu www.WERİDATA.com üzerinden yapmış olduğunuz satın alım
işlemlerinizde Türkiye Cumhuriyeti üzerinde geçerli mevcut VERGİ KANUNLARI uygulanmaktadır.
Tüm hizmetlere ek olarak %18 KDV bedeli yansıtılmaktadır. Vergi kanunları üzerinde yapılan
değişimlerden ötürü ortaya çıkan mevcut fiyatlandırma ve durumlar WERİDATA’yın sorumluluğu
dışındadır ve aynen sözleşmeye yansıtılır.
10- YETKİLİ MAHKEME VE İCRA DAİRELERİ
İşbu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak her türlü uyuşmazlıkların çözümünde İstanbul
Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir. Ayrıca taraflar bu sözleşme kapsamında verdikleri adres ve e-
posta adresine yapılacak bildirimleri kabul eder; iletişim bilgilerinde olacak değişiklikleri karşı tarafa en
geç 7 gün içinde bildirmeyi yüklenirler. Aksi takdirde sözleşme sırasında verilen adreslere yapılacak
tebliğ veyahut mail bildirimleri karşı tarafa ulaşmış sayılır.
WERİDATA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ TARAFINDAN FAALİYET VERMEK ÜZERİNE BELİTİLEN
HİZMET SÖZLEŞMESİ VE ÜRÜN İADE SÖZEŞMELERİ MÜŞTERİ TARAFINDAN OKUNARAK, KABUL
EDİLDİĞİ BEYAN EDİLMİŞTİR.